Deletedmom_82
Ben bebeğim 2 aylıkken başladım tatile çıkmaya. Genelde uçakla seyahat ettik ama en konforlusu yataklı trendi. Ev ortamı gibi rahat ettim, uykusuz da kalmadım. Tatilde de üstüme müslin örtüp emziriyordum, hiç sıkıntı yaşamadım. Tabii ki bebeksiz tatil kadar rahat değil ama kendimizi eve kapatacak kadar da zor değil. Bebeğim 5 aylık olmak üzere, 4 şehir gezdik 🥰