Kızlar bebeğim daha bugün 13 günlük 3-5 gündür dinmeyen bir gaz sancısı var başlarda sarılık yüzünden uyurmus meğer ben her saat başı emzirmeye çalıştım orası ayrı. O geçti şükür derken şimdi bir de bu gaz sorunu çıktı. Ne yapacağımi şaşırdım kaldım artık dün 8 de uyandı gece 2 ye kadar ne uyku ne bir şey ağlayıp sizlandi anca. Meme verdim üstüne biberonla verdim yok gazını almaya çalıştık yine yok. Ben zaten omzuma koyuyorum masaj yaouyirum pıt pıt yapıyorum sırtına bana mısın demiyor. Bir akıl verin ya 😭😭😭