Sizdenbiri63 Her dakika her dakika bıktım usandım ne bir posta yorum yapabiliyorum ne Bi postu doğru düzgün okuyabiliyorum
[silindi] Sizdenbiri63 Moderasyon olarak reklam şikayetlerinin her bir maili iletiliyor. Başlık olarak açtığınızda mevcutta bir sorun varsa askıda kalıyor olacak. Bu nedenle yazılım ekibine iletmek için mail atmanız isteniyor. Uygulamayı arka plana atıp tekrar Forum’a girilmesi halinde reklam ayarlarının sıfırlandığını ve yeniden başlatıldığını da belirtmek isterim. Çok rahatsız edici bir boyuttaysa(10 dakika altında gösterim) ve 1 günden fazla bu sorunu yaşıyorsanız verileri sıfırlayarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz. biz@mutluanneleriz.com 🌼
Aysecan0335 Ya bide reklamların sesi kısık olsa çok harika olur bi kaç kez bebem sırf burdaki reklamlardan dolayı uyandı 😅