Evet ya ben de tıkanınca arada bir kullanıyordum ama yine de fışkırtarak yapmıyorum biraz damlatınca çıkarıyordu sümüğü öyle alıyordum peçeteyle, wee baby ydi benim aldığım marka meğer kaldırılmış🙄 eczaneye sorduk bi tanıdıktı, o markaların içinde olmayan tek bir serumun içinde olan şırıngayla çekilen türünden tasviye etti onu aldık şimdi bakalım şırıngayla yapıcaz