Nobodyyy111 ilk emzirin sonra mama verin doyması için. Yavaş yavaş artacaktır sütünüz. Başlarda sağım ile de destekleyin bol su için ve süt artırıcı bestlak gibi damlalar ve çaylar(kimyon,rezene, humana still,…) süt artmasına yardımcı olur. İnşallah geri gelir en önemlisi psikolojinizi hep yüksek tutun 🌸 gelmese bile bebeğiniz aç kalmıyor streste çok etkiliyor sütü