sokaklahmacunuu Gerekli mi? Marka onerebilir misiniz nasil almam gerek bilmiyorum burnu tikaniyir yavrumun cok kuru havadan diye dusunuyorum iki uc gunde bir fizyolojik serum verio aspiroyorle temizliyorum ama surekli bunu yapmak istemiyorum cocuga
NmalkoC sokaklahmacunuu ben kullanıyorum hiç tıkanmıyor burnu doğduğundan beri gerçekten çok işe yarıyor
naynini sokaklahmacunuu ben kiwii almıştım, eşim bir sürü laf etti ama memnunuz 😊 ekstra nebulizator de var, çok tıkanırsa, buzlukta beklettigim serum fizyolojigi veriyorum.
NmalkoC sokaklahmacunuu 2 yıl oldu hepsi burada dan almıştım ben wewell whc752 programlamalı mesela nemı 50 yapıyorum odanın nemı 50 olduğunda otomatik kapanıp tekrar acılıyor nem düştüğünde arada içine lavanta yağı falanda koyuyorum miss gibi kokuyor