Bebeğim 9 aylık olacak yeni külot beze geçtim cırtlıda da sırtından kaka çıkıyordu bunda da benim için o çok önemli değil ama cırtlı bezde temiz bezi altına koyabiliyordum iyi oluyordu şimdi alt açma örtüsü olmadan alt değiştiremiyorum benim için tek sorun bu. Külot bez rahat güzelce sarıyor bebeği, cırtlı bez hep kayıyor cırtları falan düşecek gibi sanki 1 haftadır bez üstündeymiş gibi hiç hoşuma gitmiyordu