0082_736 kızım 2. buçuk aylik yaklaşık bir haftadır ateş var doktora götürdük ıdrar istedi idrarında üreme çıktı 😔ve bugün sabah sayım yapıp ilaç kullanıp kullanmiycagi belli olacak çok korkuyorum hergun havale mi geçircek diye uyuyamiyorm😭😭
Haribo42 0082_736 cnm limonlu corap giydir ayaklarina iyice limonla islat corabi ve giydir .. ve zeytin yagi sur vucuduna ins allah sifa versn
emirhanecozlem 0082_736 canım öncelikle çok geçmiş olsun. Rabbim sana sabır onada şifa versin inşallah. Aynı durumu yaşadım hemde hem idrarda üreme vardı hem kanda. 1 ay hastahanede yattı ve yenidoğan üzerinde kullanılan en yüksek doz kullanıldı. Antibiyotik almayınca geçmiyor üzgünüm😔 Çok geçmiş olsun
Pinkbery 23zumra sirkeli su ateş düşürür dogru. Ama sonra daha yüksek şekilde ates yeniden cıkar vucutta sok etkisi yaratır hatta doktorların söylediğine göre havale sebeplerinden biridir. Kullanmayın.
0082_736 deletedmom111 şuan yok yarına kadar baş ucunda bekliycem bakalm 😔 doktor da dedi bu ara çoğu çocukta var diye
deletedmom111 0082_736 calpol varsa calpol ver bide üstünü aç iyice hatta ateş çok yüksekse beziyle kalsın ılık suyla pamuk yap koltuk altına başına ve ayağının altına koy aslında bi acile götürseniz çok iyi olur çok küçük çünkü daha yavrum. bu ateş çok zor canım ya kaç gündür uyku uyumuyorum bende allah yardımcımız olsun sağ Salim düzelsin bebişler🙏🏻
Sahram 0082_736Bende bir haftadır muzdaribim . dişlerimiz çıkıyor paranox fitille düşürdüm ateşini ama ıdrar da enfeksiyon çıktı bizde müşahede altın da kaldık . Dikkat edin bu ara bi virüs dolaşıyor Allah şifa versin .