Rumuz_13 Kızlar nasıl kumaşının kalitesi ve sağlam mı birde dolandırıcı sayfa mıdır ilk kez gördüm güzel ürünler var gibi
Seda23Yusuf Rumuz_13 ben aldım yazın farklı renk göndermişler di ücretsiz iade ettim ve ucretimide gonderdiler kumaş kalite beğendim iyiydi en çok hoşuma giden hassasliklari çoğu yer ücret iadesi yapmaz kargo ücretini de sen ödersin
Alyakbr Rumuz_13 ben sürekli alıyorum nerdeyse gayet iyi ben çok memnunum ve ayrıca ilgililer herhangi bir sorunda çözüm odaklılar
benimbebegim Rumuz_13 Evet site üzerinden Alışveriş yapıyorum benim ablam Bursa da yaşıyor o mağazadan Alışveriş yapıyor mağazaları orda