Maslakta Bülent Traşta doktor tavsiyesi üzerine gittik çok güvendim her ince detayına bakıyorlar benim de özel bir çocuktan sonra korktum yine aynı şeyi yaşamaktan o yüzden gereken herşeyi yaptım tşk ederim bu arada 🥰içerde embriyom var daha inşallah zamanla yine değerlendirecm