Fadime17 Kızlar e bebekten babyplus marka anne yanı beşik aldık 10 gğn kullandı sadece kızım beşik yepyeni neredeyse biz de tayinciyiz o yüzden hiç elimde tutmak istemiyorum huzuli yük bana satmak istiyorum almak isteyen olursa fiyatta yardımcı olurum.
Fadime17 Biribiri insta varsa ordan atıyım fotoğrafını beşiğin burdan fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum 🤷🏻♀️