Atak dönemidir bilmem nedir diyip sabrettim ama düzelmiyor. Her gece uyanıp 2-3 saat oturup geri uyuyor. Uyanıkken yatakta sadece sağa sola dönüyor kalkmaya birşey yapmaya hali yok. Doğduğundan beri uykuyu sevmez. Uyuduğunda Beşiğine koyuyorum 5 dakika sonra yanıma geliyor. Ne yapıcam şaşırdım. Eskidende gece uyanırdı mama içer uyurdu