Nur-kbra16 Kızlar merhaba. Bebeğim 4 buçuk aylık hasta oldu öksürüyor burnu akıyor çok üzülüyorum. Etkili hızlı hemen nasıl geçer ne zaman geçiyor siz neler yapıyorsunuz bebekler hasta olmasın gerçekten içim gidiyor 🥺
Deletedmom_106 Nur-kbra16 çok geçmiş olsun bizde olduk çok ağır geçiyo değişik bi grip bol bol emzirin . 4 aylık çokta yapacak bir şey yok
bakkalemzigi Nur-kbra16 bol bol emzirin dışarı hava almay çıkarın açık hava daha iyi geliyor burnunu sürekli temizleyin banyo yaptırın
Nur-kbra16 Deletedmom_106 sizede geçmiş olsun. Neler yapıyorsunuz neler kullanıyorsunuz? Bebek vikisi falan kullandınız mı ben daha cesaret edemiyorum.
Deletedmom_106 Nur-kbra16 evet bi iki kere kullandım daha küçüktü ama hersey gbi ona da zararlı dediler .. ateşi vara ateşini kontrol altında tutun oda nemli olsun burnu kurumasın boğazı zaten ağrıyodur dediğim gbi sütünüz şifa ona .
Nur-kbra16 ugrakyagiz onu kullanıyoruz bizde 1 hafta olacak öksürüğü azalmadı. Hatta öksürüğü prospan mı şiddetliyor diye düşündük balgam atması için
Aslan2103 ugrakyagiz 4 bucuk aylik iciremez. Emziriyosan kendim ic bebege gecer. Buzde ayni durumdayiz 6 aylik sarimsak zeytinyagi yaptim suyunu ayaklarina surdum