Ben bu 5 ayda ciddi bir atak meselesi olduğunu düşünüyorum, benim oğlumda 5,5 aylık ve 2,3 haftadır anam ağlıyor. Her gece uyuyan bebeğim kaç gecedir sürekli ağlayarak uyanıyor, ve daha sık acıkmaya başladı. Bende park yatağı aldım, ordada huzursuz benim yanımda da huzursuz sürekli dönüyor, sinirleniyor. Zor süreç canım, ama geçicek inşallah. Ve bende gün içerisinde hep onunla ilgilenmek zorundayım, temas bağımlısıda bir oğlum var en azından geceleri dinleniyordum bende ama oda yol artık. Geçicek inşallah, inan bende ne yapılır bilemedim