gamze834_ Kizlar bebegim 2 aylik daha yeni verem aşısı yaptrdim 3.ayinda hangi aşılar kesin olmalı yaptrmaliyim
gamze834_ Masalina12 canım ateşi çıkmadı ama çok huzursuzdu bebegm fitil attın snra sakinleşti rahatladı.
Masalina12 Elif-kurt25 allahım insallah bendede olmaz çok korkuyorum eşim gece 1 e kadar çalışıyor ilk çocuğum bide ateşten çok korkarım 😭
sedaozz Masalina12 hemşireler bugün için gün vermişti ama sisteme bakınca erkenmiş geri eve yolladılar yapmadan ayın 17sine gelin dediler