Kızlar merhaba benim oğlum 10 aylık ve geceleri memede yani benimle uyuyor uyku eğitimi de almayı denedim ama yok olmadı yapamadım çok hırçınlaştı bebeğim ve aramızdaki bağ zedelenmeye başlamıştı gerçekten bıraktım bende böyle instagram da filan görüyorum bebekleri sabaha kadar kesintisiz uyuyan anneler filan işte bebek kendi uyumayı bilmeli öğrenmeli filan moralim çok bozuluyor haliyle benim bebeğim anca ben yatıcam da öyle uyuyacak benimle haliyle Buda geç saatleri alıyor yani üzülüyorum benim yüzümden uykusunu alamıyor mu acaba benim yüzümden desteksiz uyuyamıyor yani bilmiyorum kendimi suçlu hissediyorum ona doğru uykuyu kazandıramadım diye sizde böyle düşünüyor musunuz arada öyle bi içimi dökmek istedim