Aystnr Bebeğim 5ay 4 günlük mamayla beslenio ebe ek gıdaya başlayabilirsin meyveyle demişti bende bugün şeftali püresi verdim kaka sarı ama içinde siyah noktaciklar korktum aranızda aynı durumu yaşayan anneler var mı