Suzanbke Kızlar bebeğim 10 günlük ve emziriyorum tatlı (baklava) vs yesem bebeğime değer mi yardımcı olur musunuz?
YK_ Suzanbke dokunur mu yani gaz yapar mı demek istiyor arkadaş bana hastaneden çıkarken herşeyi yiyebilirsiniz dedi ben herşeyi yedim çok şükür öyle çok gaz sorunumuz olmadı bence herşeyden yeyin ama az az başlayın birden yüklenmeyin
YK_ Suzanbke evet herşey yedim zaten en çokta tatlı verdiler süt yapsın diye bir aylıkken falan da kola içmiştim