40 gün önce falan bende buraya post açmıştım oğlumu 31 aylıktı bezden açtım ilk 3 4 gün her tuvalete götürdüğüm de ağlama krizleri gözyaşları içinde götürüp en az yarım saat tuvalette bekleyip bir iki damla edip çıkıyorduk devamını altına ediyordu daha snra ki 3 4 günde dediğiniz gibi çişini tutmaya başladı 7 8 saat çişini tuttuğu oluyordu en son post açtım dayanamıyorum beze geri dönecem diye yoksa hem ikimizde psikoloji kalmayacak Hemde oğlum böbreklerine zarar verecek diye korktum ama snra dur 1 hafta sabrettin bi 3 5 gün daha sabret böyle devam ederse bezler sonra yine deneriz dedim inat ettim çok şükür ki sanki o gün buraya post açarken ki içimin darlığını Allah görmüş gibi o günün ertesi oğlum iyi olmaya başladı ve o günden snra eğitimimiz git gide daha iyiye gitti ve 10uncu gün artık tuvalete alışmıştı yani çok zor bi süreç ama Bnce henüz havalar soğumamışken bırakmayın devam edin o şuan bu şekilde inat edip sizi yenmeye çalışıyor ama sabredin inşlh kazanan siz olacaksınız