170 küsur gündür adet olmuyorum. Yatıyordum. Birden bir ağrı girdi çokta dayanılmaz değil ama çok fena ağrıyor.
Kist var demişti doktor. Emzirdiğim için söktürücü vermedi. 26 sına randevum var ultrasondan bakacak tekrar napsam bir tek parol içebiliyorum