Merveeofs
Ben çalışan bir kadınım. Kendi kazandığımla hediye aldım ancak çalışan bir kadın olmasaydım da “eşimin parası” demezdim. O ikinizin de parası :) siz her ne kadar “ev hanımıyım” deseniz de bana göre çalışmayan kadın da “ev işçisi”
O dışarda çalışıp eve para getiriyor olabilir ama siz de evde bir sürü iş hallediyor, onun işe rahat gidip gelmesini sağlıyorsunuz. İkinize ait olan bir para için de vicdan yapmayın bence 🥰