Kızlar iki tane kedim var biri Scottish diğeri de tekir sokaktan aldım, yani insan kedi konusunda bu kadar mı şanssız olur! Tekir olan kedim 2 kere kısırlaştırma ameliyatı oldu hala kızgınlık dönemine giriyor bas bas bağırıyor evin içinde kızım da korkuyor sesinden, her yere kusuyor önceden sadece WC ye kusardı bu kadar gözüme batmıyordu ama artık bulduğu her yere kusuyor artık gerçekten yıldım bıktım. Scottish olan da mantar hastalığına yakalanmış veterinere gittik ilaç falan verdi geçti çok şükür ama oda ne insana yanaşıyor ne bişey, ne oldu bu kedilere anlamadım. Devamlı bişeyleri çıkıyor düzenli kontrollerini de yaptırıyoruz bi sorunlarıda yok. seviyoruz evde bebek var diye sevgileri azalmadı aksine kızımı devamlı yaklaştırıyorum koklatıyorum alışsınlar diye 8 ay oldu hala kaçıyorlar kızım mutlu oluyor onları görünce kahkahalar atıyor, ama artık gerçekten çok sıkıldım, sahiplendirmek istiyorum eşim karşı çıkıyor yanlış anlamayın çok seviyorum kedilerimi kendim isteyerek sahiplendim ama bunlar olunca ister istemez kızımın emekleyeceği zamanları düşünüyorum kedi kusar görmezsem ağzına atar aklıma herşey geliyor siz olsaydınız ne yapardınız uzun oldu kusura bakmayın ama çok dertliyim bu konuda