Uraz23 ben ilk kızımın 40 ı çıkar çıkmaz hamile kalmıştım kızımın doğum gününden bir gün önce doğum yapmıştım. Şimdi martta büyük kızım 4 küçük olan ise 3 yaşına girecek ayrıca 13 haftalık da hamileyim şuan. Emin olun çok zor gelcek yıprancaksınız hatta bazen oturup ağlarsınız bile ama gerçekten insan sonradan rahatlıyor. Mesela ben şuan hamilelik hariç hiç zorlanmıyorum ikisi birlikte çok güzel oynuyorlar arkadaşa ihtiyaçları yok en basitinden. Yani diyeceğim o ki çevren tepki verebilir yadırgayabilir ama sonuçta onlar değil sen doğuracaksın ve siz bakacaksınız yani kimseyi ilgilendirmez senin hemen tekrar hamile olman. Şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlariniz olsun inşaAllah 🌸