senas93 bence kesinlikle almalisin hatta şimdiye keşke alsaymissin. Her bebek sevmiyor diyorlar gerçi ama ben bebeğimi 1.5-2 aydan beri koyuyorum 3.5 aylık şu an aşırı seviyor
Oyuncaklarla oynuyor renkli halkalar takiyorum onları çevirmeye tutmaya çalışıyor.
Yemek yaparken, yemek yerken temizlik yaparken onunla yanıma alıyorum oyalaniyor baya rahat ettim bende almamistim arkadaşım vermişti ama alınması gereken birseymis dedim elim ayağım oldu resmen gittiğim yerlere anneme kayınvalideme falan da götürüyorum baya rahat ediyorum.