Merhaba sevgili anneler 🌸
Eşimin ilk evliliginden olan kızı 6 yasinda velayet davası devam ederken annesi 2 haftadır görüş günleri çocuğu teslim etmeyip telefonlarında kapatti. Kaçmış olduğunu dusunuyoruz(yabancı uyruklu) ne yapmamız lazım ? Nasıl bir yol izlemeliyiz bilgisi olan yardımci olabilir mi. Çok teşekkür ederim simdiden