Kızlar yenidoğan bebeğim var 1 aylık olmak üzere. Burun tıkanıklığı yaşıyor. Serum fizyolojik kullanıp aspire etmekten korkuyorum yapamam yanlış birşey olur diye. Tıkanıklığı açmak için farklı Bi yöntem veya kullanılan ilaç damla vs var mı? İlk bebeğim çok tecrübesizim