Yaagmurr_56 Oğlum 4 aylık emziriyorum mide ağrısından hastanelik oldum lansor verdi doktor kullanan oldunmu emzirirken
zeynepzezee Ssağlıkçıyım lansoprazol genelde gebe ve emzikli hastalara yazmayız yine de dr un daha iyi bilir varsa danış istersen💕 geçmiş olsun