63_hulya_63 Ersev06 ben içiyorum çok çok mecbur kalınca bekunis bitkisel olduğu için içeriği içiyorum çok nadiren ama aşırı kabizsam onun haricinde hafifi kabizliktafa duphalac şurup içmeden ben yapamıyorum tam 2 senedir kabızlık ilaciyla yaşıyorum Malesef