3 ay 8 günlük bebeğim var bugün yıkamak için üzerini çıkarırken birden ıkınmaya başladı ama böyle defalarca çok korktum hemen apar topar hastaneye gittik karnına bastılar gazı çıktı kan aldılar tahliller falan hepsi temiz çıktı ama dr nörolojiye göstermemizi istedi içim içimi yiyor şuan bu ilk defa başıma geldi böyle kaka yapacakmış gibi ıkındı 🥺🥺