Kızım 1 yaşında. Bensiz oyun bile oynamıyor.surekli bana yapışık gibi asla bensiz hareket etmek istemiyor. Oyun oynatan olunca sıkıntı yok beni unutuyor. Ama evdeyken veya arkadaşlarımla bir yere gidince sürekli ağlıyor ve beni kucağına al istiyor. Babasinda dahi durmuyor. Bu da beni aşırı derece de yorup bunaltiyor ne yapmalıyım?