Defnekkkus Kızlar selam 6 aylık bebeğim var emziriyorum saçlarıma ombre yaptırmak istiyorum çünkü çok kötü durumdalar iyi hissetmiyorum , emzirmeye devam ederken saç boyatan var mı
Bebetonunannesi16 Defnekkkus bende 6aylıkken ombre yaptırdım 2 3saat emzirmedim ilk sütüde azıcık sağıp attım emzirdim şuan 11aylık