Benim kızımdada var aynı belirtiler bizde 8,5 aylığız son 15-20 gündür başladı,çocuk doktorumuza video çekip gösterdim davranışsal dedi,içim rahat etmedi nörolojiyede gösterdim videoyu o da anlamlı değil muhtemelen davranışsal dedi,bilişsel nörolojik birşey yok dedi