Kızlar oğlum 1 ay 3 günlük oldu bir kaç gündür asla huzurlu değil sürekli ağlıyor, sadece emerken susuyor. Emmiyirken de kucağımda olmak istiyor asla uzanmiyor. Atak dedikleri şey mi bu bı akıl verin nolur. Bu arada gazı için de sab simplex kullanıyoruz. Gaz sancısı olduğunda anlayabiliyorum az çok.