Canim benim bebis de su an ayni.doktor ilac vs vermedi .bol bol burnunu ac dedi odayi havalandir .ve odayi buhar makinesiyle nemlendir dedi .bizde serum aldik eczaneden burnunu aciyoruz sonra aspiratör le cekiyoruz .neler cikiyir bir bilsen.ama iyi oluyo burnu aciliyor