Suhedaaaa Merhaba bebeğim zaten seyrek diskilama yapıyordu. Dr normal demişti ama kakası normaldi sert degildi katı değildi. Ek gida ile daha katı oldu kabiz yani. Çok dikkat ediyorum yediklerine aslında.. öneriniz var mı ?