Milanbebek mama kullandım günde 1-2 defa ama çoğunlukla emzirdim 1 ayda 500 gr almıştı az olduğunu söylediler. Uçtan rahat ememiyodu bazen kafasını oynattığında ağzında kalıyodu içine biriken süt akıyodu o dönem çok agrasifti 15 gündür uçsuz emiyo yine yara oldu ama ucu kullanmadım şuan 500 gram daha almış ve biraz daha sakinleşti bebeğim.