Hanimlar 7 ay 15 günlük ama daha ağzına 1 kaşığı sokabilmis degilim. Nasil alıştıracağım napmam lazim. Surekli kaçıyor kaçırıyor kendini. Agzini açtığını 1 kez görmedim. Uzmanlar zorlamayın diyor ama bi sekilde de yemeye alismasi lazim degilmi. Adam akilli tattirim bile yapamadım hala ya. Üzülüyorum beceremiyorum diye 😪