5 6 yaş grubu için folklor dersi olacakmış sene sonu gösterisi olacakmış. Kıyafetler dahil 7 aylık 1.750 tl. Haftada 1 saat olacakmış. Ama çocuk hasta olup gidemezse telafi dersi yokmus. Sizce gerekli mi fikir verir misiniz sınıfın çoğu ders aldırmayacak gibi. Zaten ilkokulda falan beden eğitimi öğretmeni folklor öğretip yılsonu gösterisi yapmıyor mu