Oğlum 11.5 aylık 3 4 gün önce ateşlendi acile götürdük doktor şurup yazdı aralarından biri iburamin zero 2 gün verdik onu sonra fark ettim 2 yaş altı çocuklar için kullanmasınlar yazıyor reçetede. Bende o ateş yüzünden açıp reçeteyi okumamıştım bile doktor yazınca verdik. Görünce bir daha vermedim ama korktum. Ensesinde iyilik gibi bir şey var dün terledi baya ondan sonra oldu ama içime kurt düştü acaba şurubu yan etkisi mi yoksa terden mi oldu bilemedim. Aranızda bu şurubu kullanan var mı?