miniikmucizeem Kızlar 7 haftalık gebeyim az önce kırmızı kanamam oldu yerleşme kanamasımı düşük kanamasımı beklemeliyim ne yapmalıyım nolur bilgi verin
yusufiannesi miniikmucizeem benim bildiğim ve yaşadığım yerleşme kanaması pembe kahverengi arası oluyor adet kırmızısı halindeyse doktora gitmenizde fayda var inşallah kötü bir şey yoktur geçmiş olsun
NihalDefne miniikmucizeem büyük ihtimalle yerleşme kanamasıdır ama agrınız halsizliğiniz varsa bi acile gidin içiniz rahat etsin. Ben içim rahat etsin diye hemen giderdim düşünmekten iyidir
miniikmucizeem yusufiannesi bu ikinci gebeliğim ilkinde yerleşme kanaması olmuştu ama dediğiniz gibi pembeydi bu kırmızı lavaboya gidiyorum sildikçe geliyoe anlayamadım
Ozgeruya miniikmucizeem bnce gidin Bnmde 6 haftalıkken olmuştu yoğun şekilde hatta hastanede ysttım hep düşük önleyici iğne kullanmıştım
Fusunf miniikmucizeem yerleşme kanaması çok az gelir yanı çok fazla geldiyse ve devam ediyorsa acile gidin düşük riski olabilir .
Azragunes miniikmucizeem hemen doktora git hiçbir kırmızı kan normal değil gebelikte. İnşaallah bi sıkıntı yoktur
Svartbabe Hemen bir acile gidin, eğer düşük ihtimaliniz varsa ilaca başlanır. Kırmızı kanamalar tehlikeli olabiliyor düşük tehlikesi olabiliyor. Vakit kaybetmeyin
miniikmucizeem ozlem5494 çok sağolun bebekte bende iyiyiz çok şükür ilk aylarda böyle kanamalar olabilir dediler sıkıntı yokmuş🙏🏻