Yaklaşık bir on gündür benim de öyle , tam 3 aylıkken başladı yarın 5. Gün olacak . Doktor 7. Günden önce müdehale etmem , 7 günü geçerse lavman yaparız anne sütü alan bebeklerde normal dedi . Doktorun önerisiyle sabah akşam birer çay kaşığı zeytinyağı veriyorum düşük asitli . Probiyotik 2 aydır kullanıyor . Keyfi de yerinde ama bende endişeliyim açıkçası . Bir de gazı çok kötü kokuyor sizinki de öyle mi ?