Canım ben biz yemek yerken oda tatmak istiyordu çok küçük tattırıyordum 1 veya 2 kere eline ekmek veriyordum kopartamıcagı şekilde daha sonra 5. Ayda hero baby meyve purelerini vermeye başladım tatmak istedigi herşeyin tadına baktırıyordum eline veriyordum bana kızanlar oluyordu çevreden bebek daha nasıl veriyorsun diye zararlı alerji olur diye tatmak istiyordu kimseyi dinlemedim çok şükür bir sorun yaşamadım 11 aylık şuan oğlum düzenli bir şekilde besleniyor sadece artık çok yedigi için hero baby meyve puresini yemiyor fakat meyveleri severek yiyor 😊