hayatgzl Kızlar dişim ağrıyodu bayadır bugün gitti devlete 4-5 tane çürük var bitane olsa çekerdik ama yarın gel büyük röntgene gir dediler. Korkuyorum varmı aynı şekilde yaşayan. Daha önce 1 kere özelde dolgu yaptırdım ama devlete ilk defa gittim
Olric11 hayatgzl kendi tecrübemi söyleyim özelde de kanal ve dolgu yaptırdım Devletde de Sorarsan hangisi diye Özel derim devletdeki dolgular bildiğiniz çat çat ağza geliyor dökülüyor. Bu demek değilki herkese böyle olcak
birrtutamsevgi hayatgzl tamamen tecrübemi söyleyeceğim devlette 2015 yılında 6 7 dolgu yaptırdım maşallah taş gibiler ne bi kırılma ne bi açıklık hiç bişey yok şükür korkma inşallah sorunsuz geçer
Bus1903 hayatgzl devlette çok mükemmel bir doktora denk gelmiştim nokta kadar çürüklerimi bile temizlemişti o kadar başarılı bir kadındı ki sonra tayini çıktı gitti bidahada öyle hir doktora denk gelmedim maalesef. Bikere diş taşlarımı temizleteyim dedim bu lükse giriyo temizleyemem demişti 😂😂
Lasmin Ben İzmir’de gittim kanal tedavisi için bir sorun olmadı antibiyotik kullandım daha sonrada tedaviyi uyguladılar