Zeynep2929 Arkadaşlar bebeğim suan düzeltilmiş 9 aylık epilepsisi var Sabril kullanıyoruz 4 aydır bu ilacı kullandığımızdan beri kabız ne yaptımsa yapmıyor hep ilaç ve lavman ile yaptırıyorum ne yapıcam yoruldum artık bağırsakları tembelleşti korkuyorum 😦
Ezgiyln Zeynep2929 çok geçmiş olsun. Ek gıda sürecince 10 günü bulan süreç yaşadık bizde çocuğum artık yaparken deli gibi ağlıyordu. Sokol diye bir şurubu 15 gün kullandık biz ondan sonra sorunumuz çözüldü. Çok temiz bir ilaç değil ama basur olmaması adına kullandık. Siz mutlaka danışın doktorunuza.
Ezgiyln Zeynep2929 9 aylık olmuş mevisimi iken bol incir yedirmemişim öneririm bağırsakları yumuşatan en iyi meyve. Muz şeftali pilav bunlardan uzak durun mümkünse