Kızlar ya az önce bir fenomenin hikayesini gördüm kadın küçüklüğünden beri kanserle mücadele ediyor sayısız ameliyata girmiş ve her gün korkarak uyanıyor. Az öncede sarılık değerleri aşırı artmış ve doktorun hayati risk var demesini paylaşmış. Küçük çocuğu da var. Öyle kötü oldum ki. Her şeye her şeyeee şükredesim var. Her güne acaba bugün neyim var diye uyanmak, ağrıyla uyanmak… çok zor gerçekten. Nolur kendimizi bunaltacak kadar dertlenmeyelim, elbet hepimiz insanız ufak şeyleri kafamıza takıyoruz ama büyütmeyelim şükredelim