Slm. Kızım 22 aylık. Hala gündüz ve gece mama içerek uyuyor.120 cc lik felan enfazlası. Azda olsa mama içmeyi alışkanlık haline getirdi ama çok uzun sürede yavaş yavaş sürüyor biberonu bitirmesi. Yaklaşık
35-40 dakka sürüyor.Normalde ben yatakta tutup içiriyorum ve bitince gece lambasını tamamen kapatıyorum.
Diyorumki acaba eline versem kendisi içebilirmiki? Normalde maması bitince gece lambasını tamamen kapatıyorum ve odadan çıkıyorum ama uyanık oluyor ben odadan çıktığımda. Acaba gece uykusuna yatırdığımda eline verip odadan çıksam kendisi içebilirmi bilmiyorum🙄 fakat biberon elinden düşürebileceği için gece lambasını kapatmamam lazım. E bu seferde ortam biraz aydınlık olursa uyuyabilir mi🤪çünkü karanlıkta uyumaya alışkın. Ama eğer kendi içersede ışığı yakmam lazım ki biberon elinden düştüğü zaman alsın tekrar içsin ve karnını doyursun dolayısıyla gece uyanmasın diyorum. Pofff bi büyüyeydi bu bebeler🤪 sizler nasıl uyutuyorsunuz gece? (22 aylık bebişler)