Kızlar 2 aydır doğum kontrol habi kullanıyorum ama benim kullandiklarim süt verdiğim için bebeğe her gün içiyorum diğer doğum kontrol hablari gibi adet olunca ara verilmiyo ve 20 gündür adetim gecikmiş artık adet olmayacakmiyim sizin de öyle oldu mu? Bı an korkuyorum tekrar gebe kalmaktan ama haplarimi düzenli kullanıyorum şimdiye kadar yani olamaz ama adet olmuyorum