Sürekli ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışıyor bende şımarmasın diye yapmıyorum kendini yerlere atıyor yarım saat ağlama krizi artık nefesi kesiliyor. Yemek yedirirken ona yedirirken benim yemek tabağımı kaşığımı falan istiyor ama oynamak için tadına baktırıyorum yok illa tabağı alacak vermeyince de yine mama sandalyesinde kriz bütün bu davranışlarını bana yapıyor.Kuzeni var 4.5 yaşında onun saçlarını çekiyor vuruyor niye böyle davranıyor anlamadım daha 14 aylık aşırı fazla geliyor bu davranışları. Benzer durum yaşayan varmı neler yapmam gerekiyor