ilaydaaysima 20 günlük bebeğim kaka yapamıyor en son koyu yeşil renk kaka yaptı 90 ml mama içiyordu her öğünde şuan 30 ml zor içiyor anlamadım niye böyle oldu anne sütü sagdim verdim onuda kustu :'( ilk bebeğim o yüzden neden olduğunu anlayamadım bu durumu yaşayan var mı?
Funda6161 ilaydaaysima mamasina zeytinyag koyun kabiz olmasin die kakasini yapip rahatlamasi içinde zeytinyag verin bir dolu şırıngayla poposuna yapiyo yada fitil.
Busra986532 ilaydaaysima sadece anne sütü almasına rağmn bebeğim ilk 5 ay yapamzdı çol dr cerrah gördü ne probiyotikler kullandım hiç bir şey fayda etmedi. En son cerrah poposunu zeytn yağıyla her alt açmanda masaj yaparak yağla ded. Öyle atlattık bu süreci. Yapmak istediğinde yapıyordu. İlk 3 ay bağırsak kontrolü olmuyor bebeklerde. Biogai çok fayda gören var ben göremedim ama 10 bebeğin 8inde etkiliymiş. Bağırsak düzenleyici
Ess92 aren3521 mamayla besleniyorsa doktor tavsiyesiyle mamasına zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Anne sütüyle besleniyorsa lifli gıdalar yiyin. Bol bol yeşillik, sıvı gıdalar tüketin. Paketli, Sindirimi zor gıdalar tüketmeyin.