SemaKa ben set almıştım iki biberon var birde hızlı akış emziği vardı yanında
3 emzik var yani yavaş akış orta akis hızlı akış
Benimkilerde 2,3,4 mu ne yazıyordu sanki
En.yavas akış kullanıyorum hala 3.5 aylık
Çok gelir de meme reddi olur diye korkuyorum 😑